Πολιτική Επιστροφών για το ηλεκτρονικό κατάστημα xfood.gr

Γενικές Διατάξεις
Στο xfood.gr, θέλουμε να διασφαλίσουμε την άψογη εμπειρία αγορών σας. Για το λόγο αυτό, σας προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής προϊόντων σε περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένοι.

Υπαναχώρηση
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από το xfood.gr εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης, χωρίς την ανακοίνωση λόγου.

Διαδικασία Επιστροφής
Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 211 800 4535, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης, δηλώνοντας την πρόθεσή σας για επιστροφή.

Θα σας αποστείλουμε ένα έντυπο αίτησης επιστροφής, το οποίο θα πρέπει να συμπληρώσετε και να μας επιστρέψετε μαζί με το προϊόν.
Φροντίστε το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία, να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα (π.χ. τιμολόγιο, απόδειξη) και να είναι σε άριστη κατάσταση.

Αποστείλετε το προϊόν στην διεύθυνση που θα σας υποδείξουμε, με δική σας χρέωση.

Έξοδα Επιστροφής
Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Εξαιρέσεις
Για λόγους υγιεινής, δεν δεχόμαστε επιστροφές βρώσιμων προϊόντων, εκτός από περιπτώσεις που το προϊόν είναι ελαττωματικό.

Αντικατάσταση Προϊόντος
Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την αντικατάσταση ενός προϊόντος στις ακόλουθες περιπτώσεις:

Σε περίπτωση που σας παραδόθηκε προϊόν διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε.

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε φέρει ελάττωμα.

Διαδικασία Αντικατάστασης
Για να ζητήσετε την αντικατάσταση ενός προϊόντος, ακολουθήστε τα βήματα 1 έως 4 που περιγράφονται στην ενότητα "Διαδικασία Επιστροφής".

Χρόνος Αντικατάστασης
Θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να αντικαταστήσουμε το προϊόν εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος.

Επιστροφή Χρημάτων
Σε περίπτωση που η αντικατάσταση του προϊόντος δεν είναι εφικτή, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος.

Επικοινωνία
Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση σχετικά με την πολιτική επιστροφών του xfood.gr, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο [email protected] ηλεκτρονικού ταχυδρομείου] ή τηλεφωνικά στο 211 800 4535.

Σημείωση:
Η παρούσα πολιτική επιστροφών ισχύει αποκλειστικά για αγορές που πραγματοποιούνται από το ηλεκτρονικό κατάστημα xfood.gr.

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντος
Τα βήματα επιστροφής προϊόντος ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ είναι ΑΥΣΤΗΡΩΣ τα παρακάτω και οποιαδήποτε παρέκκλιση από αυτά, θα έχει ως αποτέλεσμα τη ΜΗ ΑΠΟΔΟΧΗ της επιστροφής του δέματος από την εταιρία.

Βήμα 1: Ο πελάτης οφείλει να συμπληρώσει τη φόρμα επιστροφής που θα βρει μέσα στην ιστοσελίδα μας.

Βήμα 2: Εκπρόσωπος της εταιρίας μας επικοινωνεί με τον πελάτη για πιθανές διευκρινίσεις και οδηγίες.

Βήμα 3: Σύμφωνα με την κρίση της εταιρίας και αν η επιστροφή του προϊόντος θεωρείται απαραίτητη, τότε η εταιρία δίνει σε συνεργαζόμενη εταιρία μεταφορών εντολή παραλαβής του προϊόντος από τον πελάτη

Βήμα 4: Ο πελάτης συσκευάζει το προϊόν με τρόπο που αυτό θα είναι απολύτως ασφαλές κατά τη μεταφορά του και το παραδίδει στον υπάλληλο της εταιρείας μεταφορών που τον επισκέπτεται.

ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΟ ΔΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΣΤΑΛΕΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ COURIER.

Συνεπώς, αν κάποιος πελάτης, αγνοώντας του όρους της ιστοσελίδας, προβεί σε αυτόβουλη ενέργεια επιστροφής, το δέμα θα επιστρέψει πίσω σε αυτόν, χωρίς η εταιρία να ευθύνεται για κανέναν λόγο και χωρίς καμία οικονομική ή άλλη επιβάρυνση για την εταιρία.

Τρόποι Επιστροφής

Από το Χώρο σας!
Παραλαμβάνουμε το προϊόν προς επιστροφή από το χώρο σας, αποστέλλοντάς σας την courier που είχατε επιλέξει κατά την αγορά σας. Επιβαρύνεστε με τα έξοδα επιστροφής σε εμάς, τα οποία ισούνται με τα έξοδα αποστολής που είχατε καταβάλει κατά την αγορά σας.

Η παράδοση του προϊόντος πρέπει να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών, αρχής γενομένης από την επόμενη ημέρα κοινοποίησης σε εμάς της δηλώσεως σας περί υπαναχώρησης και σύμφωνα πάντοτε με τους όρους της σύμβασης από την οποία υπαναχωρείτε.

Σε περίπτωση που το προϊόν που μας επιστρέφετε είναι ελαττωματικό, η επιστροφή του γίνεται δωρεάν και η επιλογή της courier γίνεται από εμάς.

Αν πρόκειται για προϊόν εκτός εγγύησης, τότε αποστέλλεται αποκλειστικά με courier (της επιλογής σας) με δική σας χρέωση και επιστρέφει πίσω σε εσάς με την συνεργαζόμενη εταιρία courier με το xfood, με δική σας χρέωση μεταφορικών.